Känner mig som - HEMMA!

Home, sweet home.
Som den hemma-fågel jag är....

Har varit iväg länge nu känns det som. Hela förra veckan.
Men kul har det varit. Min fina kompis Nenne bjöd med mig på en campingtur, så nu vet jag minsann hur det livet ser ut! Riktigt roligt var det, och Ullared var ju inte heller fel. Samlade på mig en hel del kändes det som då, men nu har jag svårt att komma på vad det var....

I alla fall så är jag nyss hemkommen från byn, och inviger min hemma-vistelse med att se på One Tree Hill. Inte så ovanligt kanske.

Imorgon slänger jag upp bilderna från Västis (Västkusten, för er som inte förstod det).

Ha en fortsatt bra Lördag! Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0