I skuggan är det svalt.

För att jag varit så dålig på att uppdatera, kommer här ett vanligt bildinlägg, som jag får för mig att publicera ibland.
Men den tiden ni missat i mitt relativt ointressanta liv är inget ni gått miste om. Campingturen ligger redan ute, så det här inlägget är mest ett försök till något vettigt av ingenting...:


Min finaste hund söker sig till skuggan under de sista lata sommardagarna, när solen faktiskt sken en stund.


Bakade ett par riktigt delikata blåbärsmuffins! Lakke-fria, dessutom.


(Ignorera minen...:P) Tänk vad man kan hitta i släktingars gömmor... Film till den saknas dock. Får ta en titt på det stora nätet och se vad som finns! 

Okej, this is it.
Ha det bra allihopa! Kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0