Finaste av finast. Eller, kanske inte.

Godmorgon!

Här är man uppe med tuppen, eftersom man har en liten söt hund (som inte är så värst söt i detta läget) som kommer och väcker en vid halv nio och vill gå ut. Sommarlov. Fast i o för sig så är det väl ganska bra så att man förhoppningsvis kommer upp lite lättare på Torsdag. 

Behöver ut och fixa lite nya bilder, men har ingen som helst fantasi... Är även något trött på det gröna, ska bli kul när höstens härliga och varma färger kikar fram!


Från förra året, med min digitalkamera. 

Snart ger vi oss ut i la skog igen. Denna gång med Båggi & Nellis. 
Axel behöver verkligen springa av sig... Att han kan ha så mycket energi! Så fort jag rör mig springer han flera varv runt mig tills det att jag tar kopplet. Knasboll :-P 

Okej, vi hörs gött fölk! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0