I dur och moll.

Hello friends!

Sitter framför pianot nu och letar upp vettiga instruktionsvideor på youtube om att spela ackord.
Här kan jag sitta i en evighet, egentligen. Spela och sjunga.
Oftast kör jag den lätta vägen och spelar samma trudelutt för sjuttioelfte gången.
Ibland får jag en liten "jädrainamma"-feeling och försöker förtvivlat lära mig något nytt och proffsigt. Nu är det så.
Men tyvärr måste man ta tag i sitt liv och börja förbereda inför skolan imorgon, därför borde jag inte dra ut på pianospelandet längre. Naglarna måste målas, bland annat.
Fyndade ju massor av nagellack på Ullared, så nu tänkte jag köra på någon annan färg. Tror dock att jag ändå kommer att ha knallröda naglar (som vanligt) när jag gör entré imorgon. 



Snipp, snapp, snut, så var denna sagan slut!

Hejdå! ♥
Å godnatt, förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0