Varm och sådär härligt gul.

Efter att jag kommit hem från det fnittriga och pratiga dygnet hos Nelly, fick jag något av ett effektivitetsryck... Tömde alla mina lådor under skrivbordet, slängde bort hur mycket som helst. Alla Veckorevyer (hahaha) tog så mycket plats så nu ligger de i soptunnan. Men var inte ledsen kära tidning, du är bäst ändå!

Lyssnade på Whitney Houston och gick med Axel, och nu sitter jag här. Gör ett fånigt försök till ett ordenligt inlägg, som jag tänker publicera vad jag än har skrivit för trams (typ schizofreni?) för att hålla uppdateringen någorlunda uppe. 

Inom en mycket snar framtid ska jag sätta mig ner vid min kära dator och spendera ex antal timmar bland kodmallarna och försöka få till en extra touch på bloggen. Lite mer personligt och inte så väldigt grå...


Är för trött för att vara seriös nu, därför måste bilden passa ypperligt...

Jag älskar verkligen den här höstiga, härliga koftan. Välanvänd, lär den minsann bli.

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

MEEEEEEEEEEEN JAG KUNDE JU TAGIT DEM TIIIDNINGAAARNAA!!!!!

2011-08-29 @ 15:43:32
URL: http://geekwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0