Eländigt och barnalikt!

Bara någon timme kvar nu....
Ska fixa det sista här inne i mitt julstökiga rum och lacka naglarna lite fint innan jag ska somna till någon fin film. 
Plötsligt har jag sådan energi, ingen som helst lust att gå och lägga mig. Och fotosugen, det är jag också minsann!
Under lovet ska jag ut och fota, nu får det snart vara slut med de brusiga och suddiga inomhusbilderna.... 
Lilla bloggen, den ska jag ägna lite tid åt den med. Bredare, större bilder, andra färger. Planer nu, förstår ni!



Samtidigt är jag något sur (läs: förbannad!) över att jag inte har något att ha på mig imorgon. Allt i garderoben sitter fel, snett, tajt, slappt... AHHHH! Men raggsockarna, dem ska i alla fall vara på hela juleaftonen dem!!

Okej, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0