Idag har jag...







Ställde till med muffinsbak. Dagen till ära blev det en annan variant av blåbärsmuffins, ja, ni ser ju att det blåa saknas på bilden, likaså i frysen. Ingen katastrof, mamma räddade situationen och vi hällde i en jordgubbssörja istället. Bilden frestar inte, men efter första tuggan gör de det!

Trampade neråt staden och tog en fika med mina fina vänner. Som vanligt pratar vi om allt mellan himmel och jord utan att tänka på ljudnivån, så jag undrar vad invånarna i staden fått ut av dagens diskussion... Men de är i alla fall guld värda, dessa pratglada kompisar! 

En stund senare på kvällen dammades sällskapsspelen av och förgyllde en redan bra onsdag!

Nej, nu måste jag söööööva!
Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0