En midsommarstångssång!

Det bara råkade vara The Notebook som var i dvd'n, när jag skulle sätta igång en film. Alltså sitter jag nu och försöker knåpa ihop det första inlägget på över en vecka till denna högt skattade skapelse....
Ber så hemskt mycket om ursäkt för denna extremt dåliga uppdatering. Kan inte på mina tio fingrar räkna hur många gånger den här jäkla inläggsrutan varit uppe och efter x antal timmar fortfarande varit utan ord. Så nu gör jag ett tappert försök till att äntligen lyckas!

I Fredags besökte min kära lillasyster och jag staden för att utföra dessa traditionella hemliga uppdrag. Lika hemskt varje år... 




Mitt egna inköp under den dagen. JC 15 kr!

Dagen därpå började vår släkt julefirandet, ganska tidigt dock. Att det "riktiga" drar igång redan på Fredag och att dopparedagen infinner sig på Lördag är fortfarande svårt att tro! Blir som pånyttfödd under denna högtid och räknar ner dagarna precis som förr. 

Igår var det sång och musik hela eftermiddagen och kvällen dessutom. Lika härligt som vanligt!

Å nu, en dag som denna, är jag tillbaka på mitt älskade rum, till min älskade film och försöker vara en god bloggare.... 

Om detta lyckades eller inte återstår att se. Själv tror jag bestämt på det sistnämnda, men nu har ni i alla fall hört min tunna (starka) röst efter en kolugn vecka.

Ha det så bra alla fina! Gåder Juler och glöm inte bort Julkalendern imorgon bitti! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0