Underbara älskade....

Nu är det minsann slut på friden!
ÄNTLIGEN är jag tillbaka i mitt älskade lilla rum, tillsammans med min älskade hund, älskade dator, älskade kamera, älskade filmer, älskade böcker, älskade lukt....
Har haft två bra veckor. Lite för mycket jobb emellanåt, men vadå? Det spelade ingen roll. Vi fick i allla fall vara på vårt älskade läger ytterligare två sommarveckor!

Lite väl många ÄLSKADE kanske, men just nu känns det verligen så. Speciellt efter att ha bott i tält så länge. Ett militärtält var det, så det var inget pytte, pytte litet med madrasser på marken, utan vi hade sängar, bord, stolar, mattor, fönster, ja, allt det där, men visst saknar man sitt liv inomhus!



Okej, bilden har ingen som helst koppling till inlägget, men kom med bara för att det skulle vara något... Min konfirmationstårta, eller vad man nu kan kalla det!

Ha det så bra alla, och nu vet ni att jag är tillbaka och kommer att blogga på som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0