Fields of gold.



Sitter här och tar igen mig lite efter denna hektiska förmiddag... Okej, ni som var med vet ju att den var allt annat än hektisk. Satt i körkan och pratade om det man borde prata om vid en konfirmation, vilket var väldigt drygt, men om en timme så ska vi i alla fall iväg och dansa zumba! Spännande!

Var nere och beställde tårtor tills på Lördag oxå. Jag ville absolut ha en chokladtårta, med kladdkakabotten, men tyvärr så är det ju fler än mig som ska tycka om det, så, jag fick ge mig.
Jag och denna choklad alltså....

Såhär ser mina nya shorts ut oxå: (helt apropå)



Det var allt längesedan jag använde webbkamera-bilder! (Eller var det till och med på den förra bloggen? Hm...)

Ha en fortsatt bra dag i solskenet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0