Med sill och nubbe.

Glad Midsommar på er alla!

Har fullt sjå med att göra mig iordning, men tog en liten paus för att önska er en bra dag!
Jag tänkte visa er vad jag köpte igår oxå. Dock har jag varken tagit bra bilder eller lagt in dem på datorn, känns som att det är för mycket att hålla på med nu när det är annat som ska göras!
Kan säga att jag i alla fall inte kom hem med något jag skulle ha riktigt.... Jag är nog inte den enda som HATAR när man hittar ett par snygga shorts (eller andra kläder överhuvudtaget) och så finns de inte i ens storlek.
Har jag tur får jag nog snart hem de som vi skickade efter innan jag åkte till Gran Canaria. Ja, ni hör själva. Det var i Februari. 



Igår hade vi en jätte bra dag, mina vänner och jag.
Var ute sent och hade det super trevligt, prat och skratt!
Vilken bra sommar det är, och kommer att bli!

Nu borde jag fortsätta med mina bestyr.

Som sagt: Ha en riktigt bra Midsommarafton! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0