Packning.

Tänkte bara passa på att säga att jag inte kommer ha möjlighet att blogga något nu ett par veckor framåt.
På Lördag är det nämligen dags för konfirmation, och som ni säkert anar så är förberedelserna i full gång.
Dagen därpå rycker jag in på läger i två veckor. 

Jag försökte lägga in lite bilder från dagen, då vi var iväg på en sista tripp tillsammans med kyrkan, men blogg.se är inte helt samarbetsvillig idag.

Snodde en liten bild från Ebbas blogg. Tack Ebba!

Ja, jag kommer helt enkelt att sakna dem. Mina finaste vänner!

Så hinner jag inte skriva någonting mer nu på ett tag så vet ni varför.

Ha det så bra allihopa och NJUT av sommaren 2011, det ska jag göra!

Kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0