Lägger mig hellre i solen en stund



Nu har kameran hängt med en del i två dagar utan att jag visat något. Kollade igenom dem lite snabbt nu och insåg att jag nog borde fixa två ordentliga inlägg! :)

Om vi börjar med gårdagen (har insett att jag alltid skriver om vad jag gjorde igår och aldrig om vad jag SKA göra, allvarligt talat så vet jag sällan vad jag ska hitta på för något..) så hade Ebba och jag en riktig heldag i naturen. Först en kombinerad hund och fotopromenad, sedan en joggingtur, snabbdopp och vandring in the middle of no where, ungefär, men så roligt var det!







Förresten, härlig låt där i början va? En sådan sommarlåt som får mig att tänka på hängmattor... Min dröm att ha i min egen trädgård när jag blir stor.

Kram! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0