Lunkar vidare.

Trots denna enorma träningsvärk som plågat mig under dagen (har känts som att kånka runt på två muskelberg, benen är helt otympliga!), behövde hunden ut och vilken fick ta honom om inte jag... Nog för att jag brukar tycka om att gå runt och tralla i skogen, men ibland har man varken ork eller lust. Idag var en sån dag. 
Så för att göra det hela lite mer muntert tog jag med kameran:







Imorgon så ska mina vänner och jag bege oss till stan. Hoppas på att jag hittar ett par fina skor, ett par shorts, solglasögon, och lite andra somriga grejor, men så vet jag av erfarenhet att jag alltid har svårt att bestämma mig och sällan eller aldrig hittar något passande... Vi får allt se imorgon kväll hur det gått!

Ha det så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0