Finaste vännerna!

Hej igen!

Det var allt ett tag sedan sist. Har varit iväg på vår årliga "roadtrip". Släktingar och sådär. Mycket härlig helg måste jag säga att det var! Å minst lika bra kändes det att komma hem igen. Nelly å jag hade en heldag, bad, årets första dopp, det ni! (lite efter känner jag mig ändå)
Imorse begav jag mig till skolan igen, där jag efter flera dagar träffade mina käraste vänner tillsammans igen!
Nog för att skolan är riktigt jobbig och tråkig på alla sätt nu när det snart är sommarlov, men utan alla go´a skratt hade det varit om möjligt ännu värre.



Snart ses nästan hälften av oss igen. Ska ner och ta ett dopp i det blå!

Ha det bra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0