"Livet enligt mig..."


Vad jag älskar dessa blommor! Var ju rena guldgruvan där vi var och grillade och tog bilder senast...

I alla fall, så har dagen idag varit bra. Har gått hiskeligt snabbt!

Imorgon kommer det författare till vår skola, Gahrton och Unenge. De som skrivit alla de där filmerna och böckerna man praktiskt taget växt upp med! Sedan att de kommer till åttonde-klassare är ju en annan fråga, men sist kom Laura Trenter, och det var så intressant, så jag tror visst att det kommer bli en härlig skoldag imorgon. Mina vänner och jag ska troligtvis ge oss ut i skog och mark och ta bilder. Temadag har lärarna minsann oxå klämt in.

Nu har jag inga akuta läxor att göra... Skönt. Istället tar jag tag i annat som måste göras och inte göras. Som datorn tillexempel. Det kommer först och sist på listan varenda dag!

Hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0