Tröttpladder.

Kollade igenom min gamla blogg nyss... För ett år sedan skrev jag om min sista dag som 13-åring. Idag borde jag kanske skriva om min sista dag som 14, men njae.

Imorgon blir det i alla fall en lång dag. Skola JÄTTELÄNGE! Okej, det säger kanske inte er så mycket, men att ha NO i tre timmar känns som jättelänge och att sluta halv fyra känns oxå som jättelänge.
Är verkligen skoltrött nu... Studiedagen på Fredag kommer alldeles lägligt, men nog behöver man minst ett sommarlov för att hämta sig från det hårda skolåret. Att gå i åttan var och är minsann inte alltid lätt.



Okej, en sista bild på mig innan jag inviger ett nytt levnadsår. Storslaget... Verkligen.

Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0