"Det finns då, ska ni veta..."

Vilken dag det varit... Har varit helt salig och toppad hela dagen. Men så är det väl å andra sidan med födelsedagar... 

Ni kan aldrig gissa vad som låg i mitt stora avlånga paket imorse. Efter att jag vridit mig av den där "födelsedagsnervositeten" hela natten, kunde jag äntligen andas ut när jag fick det stora kuvertet där alla inblandades namn stod och jag slet upp omslagspappret... Vad kunde då detta vara?
Jo, en KAMERA!
Inte vilken som helst inte, utan en Nikon D5100... Är överlycklig!  Nu ska här allt fotas! 

Har, som ni förstår, inlett dagen med bilder och jag kan säga att det avtog inte precis på eftermiddagen. Hann, trots min enorma trötthet, med en snabb runda med hunden, där jag passade på att prova kamerans egenskaper utomhus. 

Okej, jag kan prata på hur länge som helst om det här. Visar lite bilder istället!


När jag ändå invigde allt annat, varför inte den nya tröjan oxå? Köpte den för längesedan, men först idag gjorde den premiär. Från Lindex.


Är rätt trött på detta bak-tjat. Men nu avslutas det för den här gången! Ovan: Resultatet, alltså.





Å så avslutas detta inlägg med en bild på min lille pöjk!

Hoppas ni oxå haft en superhärlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Herre jävlar vilka fina bilder :D

2011-05-20 @ 10:28:43
URL: http://geekwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0