En spännande berättelse om livet och dess gåva, ungefär.

Jag hade Word (eller gratusvarianten om man ska vara petig...) uppe i evigheter och lyckades formulera flera meningar som sedan blev till sidor. När jag sedan läste igenom dessa betydelsefulla rader insåg jag ganska snabbt att de faktiskt inte var det, så sidorna blev till ett blankt, vitt papper igen. Likaså den här inläggsrutan. 



Nu ger jag upp! Och eftersom att det inte kommer bli något författarlikt av mig idag ska jag fortsätta denna meningslösa kväll med att se lite Änglagård och försöka bli sömnig. Imorgon kan jag sedan fortsätta med mina målande diskussioner med datorn, förhoppningsvis med bättre tur. 

Hoppsan! Vi ska ju till att fira faderskapet då.
Löcka te med det allihopa så höres vi någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0