Lite pruttimariskt.

Mitt intressanta liv har fortsatt. 
I samma, vanliga lunk...
Har kommit in i någon dum rytm, som innebär att jag börjar göra läxor vid halv tio tiden på kvällen, pluggar och lyssnar på musik/tittar på Sound of music till halv tolv, somnar så fort jag lägger huvudet på kudden och stiger hurtigt upp halv sju. Innan klockan ringer.
Så småningom kommer tyvärr vi alla att dö. Men just nu känns det som att jag kommer göra det vilken sekund som helst... 
För att överleva denna helg, som kommer innehålla en hel del härlig musik, och nästa helg som är en riktig grönkläders-helg, borde jag bryta vanorna och gå och lägga mig.
Kanske äta lite smaskig choklad till någon fin film. Har fått dille på mörkchoklad som ingen annan i detta hushåll tycker om, alltså får jag ha det för mig själv och det gillar jag väldigt starkt!







Godnatt på er! Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0