Tacktack.

Ska man ut och traska ska man väl göra det ordentligt, tänkte jag.
Nu börjar det värka i halsen och huvudet likaså....
Hoppas det bara är inbillning. Hehe.
Under hela rundan gick jag och spekulerade med mig själv. Musik eller media? Glädje eller framtid? Både och vore ju bra i o för sig. Svaret känns på sätt och vis självklart med de härliga bitarna dunkande i hörlurarna. Men så tar mitt jäkla huvud vid och så blir det bara pannkaka av alltihop...

För att avsluta det här inlägget som inte blev allt för muntert kommer världens härligaste lilla tösabit på bild! 



Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Syster I-S

Underbar bild!

Tänk inte för mycket, följ ditt hjärta och lita på att det som händer är det bästa för just dig! Kramar!!!

2011-11-13 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0