Lockigt!

Efter helgens sprudlande och ivriga bloggande har idéerna helt försvunnit...

Har i alla fall tusen, miljontals tankar i huvudet. Var och varannan dag trillar det ner kataloger och blad från diverse gymnasium i brevlådan och till råga på allt har vi haft någon form av mässa idag, vilket bara förvillade tankarna ännu mer... Vad ska det bli utav mitt virrvarr i huvudet egentligen?

Sedan i måndags, när vi överraskade AnniePannie har det inte hänt så värst mycket. Det var förresten en väldigt bra kväll! Trodde i mitt stilla sinne att snillet hade listat ut det efter alla frågor hon ställt under dagen, men när ljusen i tårtan var tända (5+10), knackningen på dörren var knackad (hahaha) och man såg hennes min och handen som höll för munnen när hon såg oss, förstod man att hon inte hade en susning om vad som väntade henne. Lilla Pannie som visst inte är sådär liten längre nu när hon faktiskt kan gå med i 15-års klubben! :P


Från fotorundan vi hade på en studiedag för någon månad sedan! 

Häromdagen gjorde jag en härlig skiva som har sådan där trallvänlig musik, alldeles perfekt under dessa kalla och mörka höstkvällar. Den tänkte jag fortsätta lyssna på en stund och sedan göra ....hm, ingenting.
Vi höres och synes alla fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0