Löv.

Musik prov, yeeeahhhh!

Nog för att jag älskar musik, men under vilka århundraden renässansen var känns vara något som kommer vara utfluget ur huvudet i samma sekund som man skrivit ner det imorgon....

Förra helgen ( nu när vi med rekordfart närmar oss nästa, vilket även innebär HÖSTLOV!) var jag ute och rände med min fin, fina kamera i den vackra höstskogen. Komiskt nog är det betydligt fler granar än lövträd... Humor, denna humor. Klämtjäckt.


Jag älskar att jag ser ut som en michelingubbe i min vinteroutfit och med ett helt naturligt leende.... Nej, jag älskar det inte. Inte ett dugg faktiskt. 

Ursäkta, men jag drack en kopp kaffe med les amies för en stund sedan, vilket innebär en del energi, som inte borde läggas på ett sådant här flummigt blogginlägg utan på PLUGG!

Ha det bra alla fina människor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0