Skulle man kunna tänka sig att det fanns en bulle kvar till mig?

Ledigheten inleddes med kanelbullesbak. Mumsigt!





Nu ska jag strax bege mig ut i den nedhuggna skogen och sedan fortsätta med att läsa spännande kriminalare och se romantisk film! Ja, är det lov så är det!

Mina kompisar och jag har en del planerat i veckan, ska bli så kul! Fram tills dess laddar jag batterierna med att bara ta det såhär väldigt lugnt... Lite tråkigt i längden dock. Börjar sprätta i benen på mig redan nu! 

Ha det så bra! Kramar ♥



Kommentarer
Postat av: Syster I-S

Underbara syster, roligt att följa dig här på bloggen! Kommer hem nästa vecka, då måste vi ses!!! Kramar i massor!!!

2011-11-01 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0