To keep me from getting to you

Ain't no mountain high enough...



Kom nyss hem från en härlig Gospel-övning. Musik, det gör en verkligen lycklig. Om inte bara för stunden. Det spritter till så härligt i hela kroppen och allt annat bara försvinner. 

Nu lät jag som en riktig tönt, och nog är jag det. Vet att min lillasyster absolut håller med om det... 


Sitter och skriver om miljön, ett ständigt återkommande ämne. Bättre än de flesta andra NO-ämnen i alla fall, för att bara förstärka det jag skrev nyss en aning.... 

Vi hörs kanske imorgon, efter skola och pianospelande!
Ha det bra alla fina! ♥

Kommentarer
Postat av: Den snygga lillasystern

Den som håller det lövet måste vara otroligt snygg, man ser det på händerna! :P

2011-10-04 @ 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0