I manchesterbyxor, för omväxlingens skull.

Som jag hoppas att ni ser, så har äntligen headern kommit upp! 
Kan inte för mitt liv begripa hur jag ska få bort prickarna i menyn... Googlade och höll på som en galning, men fick inte napp någonstans. Provade de koder jag kom åt, tyvärr fungerade det inte...

Någon gång i helgen ska jag fixa ännu mer, fler bilder och andra typsnitt osv. Men jag har ingen som helst inspriation, mer än hösten, möjligvis!

Tänka sig, nu var det hela två veckor sedan vi var ute och fotade. Ebba har tagit bilderna! :)

Nu ska jag ut och traska i skog och mark en liten stund och sedan börjar Fredagsmöyset!

Nej, nu måste jag kila!
Ha det bra alla fina människor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0