Hunters.

Hej alla fin, fina människor!

Sicken helg jag har haft! 
Den har tillbringats på F17, på grundkurs inom Flygvapnet. Herregud. Undrade verkligen vad man gett sig in på när vi anlände och såg det... Men kul var det! Nu förstår man både vad manöver och halt är förnågot och man vet exakt hur man rullar ihop ett regnställ!

Helgens knappa sömn tänkte jag ta igen nu. Har faktiskt studiedag imorgon. Blir kanske inte världens längsta sovmorgon eftersom jag ska in till la schtada å shöppa! Wiihooo! 


Apropå inget, jag MÅSTE bli bättre på att uppdatera, med bilder och vettiga inlägg om mitt ointressanta liv... Känns som att kameran har legat och samlat damm i århundraden. 

Hoppas ni har det bra vart i än befinner er, så ska jag ha det bra i min säng, tillsammans med Jägarna (hahahaha). Ni vet, tvåan går ju på bio nu, och om man nu vill se den borde jag kanske ta en titt på ettan innan... 

Hej då alla fin, fina! ♥ (dagens fin, fina uttryck!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0