NELLY & EBBA

Lite Bo-Kaspers orkester. Den lugna och harmoniska musiken gör att ögonlocken lägger på sig ytterligare ett antal kilo... Huvudet värker, ögonen svider och kroppen bara längtar efter sömn. En lång, djup och ostörd sådan. Ingen syster som envisas med att spela piano alldeles för tidigt på morgonen och ingen gnällig hund som absolut behöver gå ut onödigt tidigt, är vad jag behöver imorgon. Skolan suger verkligen musten ur en! 

Verkar som att jag mår skit. Och ibland känns det så. Men mina kära vänner de vet verkligen hur man får bra dagar ändå!
Var nämligen ute på en liten fotosväng, till denna lilla bloggellibloggen och nu har jag sesådär femtioelvamiljoner bilder på mig själv.
Men eftersom Nelly och Ebba är så där bra som de är, får de faktiskt stå för kvällens bilder! 









Nu ska jag alldeles strax sätta igång någon utav världens bästa filmer och sedan sova!

God natt alla fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0