Flitigt.

Idag har skolarbetet tagits på fullaste allvar, kan man säga. 
Vi har inte tagit i och pratat och skrattat riktigt lika mycket som innan (vid närmare eftertanke tror jag ändå att det går rättså jämt ut, dock...) och vi invigde vår sk. "studiegrupp", som ska göra oss till MVG-barn. 
Ta det inte på fullaste allvar, skämt åsido, men nog har jag kämpat på med pluggandet idag. Känns som att jag kan samhällsekonomin som ett rinnande vatten för stunden.

Okej, nu ska jag sluta tjata, här kommer istället lite blandade bilder från helgen! 
I hope you´ll enjoy! :)













Rosorna får avsluta detta inlägget... Har verkligen tagit hur mycket bilder som helst, och fler kommer att dyka upp så småningom. Men nu är jag verkligen för trött för att kunna tänka klart...

Ha det bra alla fina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0