Djupt och vänskapligt.

Hej mina fränds!

Okej, har inte så mycket vettigt att skriva idag. 
Sitter och skrattar åt gamla parodier... Precis som jag skrattar åt alla dumma skämt vi drar om lärarna varenda dag (upppps, kanske sa liiiiite för mycket där va?).

För att inte tramsa bort detta inlägg helt å hållet (helt övertrött efter en plugg och skratt dag som denna varit) så kommer här en djup och vänskaplig bild:


Ser ni min tjocka, röda fula prinskorv till tumme?

Nej, nu måste jag minsann läsa igenom det allra sista av So'n och sedan söva.

God natt alla fina! ♥

Kommentarer
Postat av: Storasyster Emma

lycka till på provet :)

2011-09-07 @ 09:33:02
URL: http://emma-evelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0