Out tonight

Igår hade vi världens bästa torsdag, Annie och Ebba och jag. Egen lägenhet, bra filmer, kattunge som sprang runt och bet oss i tårna och så en massa massa skratt. Enkelt och så bra. Imorse ringde alla alarm halv 6, vi hann äta en ordentlig frukost och prata ytterligare innan Annie och jag upptäcker att våra tåg går om fyra minuter. För tåg, det tillhör min vardag numera. Tjugo minuter bort är jag en estet-etta. Och nu börjar det kännas bra. Mycket kärnämnen blandat med mycket musik. Det bästa av två världar som någon sa idag.
Som avslut så älskar jag mina vänner och jag ska gottgöra er för tystheten här någon gång men ikväll somnar jag på soffan, så vi hörs en annan dag! Godnatt! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0