Senast på Instagram. HonMedY.

Vi dammade av en gammal vinylspelare och jag fick äntligen lyssna på skivan jag köpte när Pernilla Andersson var i stan. Vilken upplevelse. 
Anna Ternheim konserten som var så sjukt bra, som sagt.

Lisa och jag träffade våra badtokiga kusiner som inte hann hälsa förrän de hoppade i poolen. Kul för dem... 
Jag var hos farmor och farfar. På dagen åkte vi in till stan där jag äntligen hittade en jordglob. Inte den jag tänkte mig, men passar bra i mitt pennskrin.

Den där fina, fina dagen med två systrar och två underbara barn.
Lisa och jag tog en promenad och Lisa ville lägga ut en bild på sig själv, konstigt nog.

Spontanbio sent på kvällen. Cockpit. Älskar spontana utflykter.
Jag i skogen samma dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0