Varför springer du runt med en bordsduk på huvudet?

Först när November är över kommer inspirationen tillbaka. Morgonen började med att Lisa och jag gick ner och förberedde frukost, värmde teet och kröp tillrätta i soffan. Så småningom blev klockan 08.45 och då börjar introt till Greveholm ljuda. Det introt som vi har hört varje jul, eftersom min syster och jag alltid tittar på julkalendrar hela hösten och allra helst just Greveholm och att det var samma höjde julkänslan enormt. När kvarten gått skulle Axel pojken ut och eftersom det visade sig vara fem grader kallt och glittrande frost över allting, byltade jag på mig ordentligt och hängde kameraväskan över axeln. Inspirationen är äntligen tillbaka och idag ska bli en bra dag har jag bestämt mig för, en mysig första December dag. Kramar!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0