Lördag. Saturday. Samedi.

Dagen har inte inneburit några större ansträngningar, mer än den extremt jobbiga skogspromenaden. Att traska runt i detta slask är då inte roligt...
Efter denna pärs ligger jag helt utslagen i soffan och ögonen är nära på att ta en middagslur, ungefär som förra helgen, när Nelly och jag levde pensionärsliv!
Platsen i soffan tänker jag inte lämna mer idag, Melodifestivalen och The Bodyguard står i kvällens tablå. Har ni inte sett den filmen tycker jag absolut att ni ska det! Älskar musiken!
Om jag vaknar på "rätt" sida om morgnarna ställer jag mig i badrummet med tandborsten i handen och försöker klämma ut en vacker Whitney Houston röst med att sjunga de mäktiga låtarna, som Lisa inte direkt uppskattar...
Men ikväll ska jag sjunga med, vare sig systern tycker om det eller inte, kanske gråta en skvätt i slutscenen och då fortfarande inte inse att hon inte finns mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0