Prickig bikini. Randiga raggsockar.

Vill iväg. Till ett varmt land, till het sand och svalkande hav.



För ett år sedan hade jag en solig resa att se fram emot.
Bilderna väcker alla minnen till liv och i min dröm står jag där, i turistvimlet på strandpromenaden en stund senare på kvällen, mätt efter att ha ätit någon pastarätt med en svalkande apelsinjuice till och med en svidande hy efter en lång dag i solstolen, som man aldrig ville lämna.
SÅ HÄRLIGT!

I mina trötta och drömmande tankar är det på Gran Canaria huvudet befinner sig.
Kroppen ligger och kurar under ett tjockt duntäcke, med en filt ovanpå och ett par raggsockar under och fryser.
Okej, nu överdriver jag en gnutta... Men för en vecka sedan, på självaste nyårsafton då var det såhär det såg ut!



Goder natter! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0