Brus

Nu har jag precis ätit min fantastiskt goda yoghurt, egentligen är jag inte stormförtjust i det, men har hittat en laktosfri hallonsort (jag är inte laktosintolerant (lakke) och jag väljer alltid hallon sist av bärsorterna) som mot alla odds är bland det godaste i frukostväg. Med lite solrosfrön och flingor på blir det gudomligt! 

Okej, det var inte meningen att ni skulle få en sådan beskrivning av vad som ligger i mina tallrikar, för jag skulle gå in på att jag ligger och värmer mig under mitt duntäcke med dessa ljuvliga smaker i munnen. Ebba och jag skulle nämligen ta en vanlig promenad. Inget konstigt alls, verkligen. Men den gick på tre timmar istället för en timme. Vi lockades av musik mot en camping, satt på en brygga. Sommarkänslor. Prat som aldrig tar slut, sol som går ner, barn som skrattar, musik som alltid kommer symbolisera sådana stunder. Det är äntligen sommar.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0