Ursäkter

Det har varit lite tyst härinne. Tyvärr är inte mitt liv alls så händelserikt som det borde vara under sommarlov. Men som jag är, så älskar jag att bara vara hemma, och har inte hunnit bli uttråkad än. Har haft brittiska dagar, hahaha, med underbar Lemon Curd på rostade mackor, med mängder Earl grey te till och så brittiska serier. Vilken enorm tomhet det blir när de tar slut... Hur som helst, min framtid är ungefär klar nu. En mängd papper är ifyllda och nu ser jag verkligen fram emot hösten. Inte för att jag vill att sommaren ska ta slut, men är det ens värt att kalla sommar? Snart åker vi iväg på en liten tripp, min familj och jag. Fram tills dess kommer jag jobba litegrann, umgås med vännerna och spela Song pop. Har ni spelat det? Ladda ner det i telefonen vettja och bjud in mig - mayagoransson!
Mängder av kramar till er och hoppas ni har överseende med enformigheten här ett tag till i alla fall...

Lisa har tagit bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0