Snurrar du min värld

Visst är det härligt med böcker som väcker liv i fantasin? Må bra-böcker?
Jag är inne i något sorts läsrus och det finns få saker som är lika ljuvliga som att ha en riktigt bra bok, som är svår att lägga ifrån sig. 
Tack vare den och all ledig tid jag har, har en hel del nya idéer ploppat upp i huvudet på mig. I mitt rum vill jag göra mer förändringar, fixa lite nya bilder i ramarna till och börja med och så här på bloggen, det behövs ett lyft, eller vad säger ni?
Nu tänker jag gå runt i mitt otvättade hår en stund till och sedan göra något åt dagen, ta itu med någonting eller vara social och träffa omvärlden.... Vi hörs senare mina vänner! Kram kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0