Trallar vidare

Idag har jag gått klädd i min älskade kjol, tillsammans med den fina koftan och det nya, pösiga linnet.
Jag trivs idag. Med det mesta. Skolan är otroligt onödig, inte alls krävande, inga som helst läxor och imorgon är vi alla lediga. Utom somliga, antar jag. Jag är en av de somliga, ska nämligen iväg och arbeta ett par timmar, men inte ens det känns tungt idag.
Jag knallar vidare, ska snart få bort den hemska utväxten och sedan ska jag läsa. Mio, min Mio. Kanske se lite Downton Abbey, känner mig otroligt tjatig om det där, men hur bra är det inte? Grät nästan igår för att säsong ett var slut...
Hoppas ni haft en fin tisdag och så hoppas vi på en fin morgondag oxå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0