Ur ett annat perspektiv

En grå dag är vad det är.
Trots detta har jag diverse idéer i huvudet och idag fick jag lite utlopp för denna plötsliga kreativitet, kameran dammades nämligen av och hjälpte till att försöka fånga dimman. Men jag är ändå så otroligt trött på det gråa, de kala träden, den kalla luften... Vårkänslorna som fanns här i staden häromdagen kan gärna få komma tillbaka.
För att inte alltid prata om väder och vind, som jag av någon anledning alltid gör när jag försöker knåpa ihop ett vettigt inlägg, vill jag bara tillägga att helgen varit bra. Vilka fina människor jag har omkring mig alltså! Tänk att vi lekte dunkgömme, och tänk att vi faktiskt är niondeklassare. Det är roligt att vara barn emellanåt. Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0