Dagens mat-innehav bl.a

Hej hej hej...
Har lite dåligt samvete för detta urkassa skrivandet... Vill förändra bloggen en aning, ändra mina metoder och få en mer sammanhängande klang istället för dessa nu vardagliga inlägg om allt mellan himmel och jord...
Hur som helst, för att fortsätta i denna enormt tråkiga inläggsstil, tänkte jag nu bara säga att jag har det bra med mina teatermänniskor i den stora staden! Efter den långa, långa bussresan och timmarna i teatersalongerna kommer en god natts sömn alldeles lägligt! Borde inte ta ut några saker i förskott, så får se imorgon om man kommer upp levande...
Ha det så bra ni fina, så höres vi och synes vi så småningom! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0