Det där med att hålla takten alltså...

Tillbaka igen efter rytm-lektioner och någon konstig kanonövning om en fiskmiddag med vaniljsås....
Ja, jag har alltså varit på min framtida skola idag och haft en tur i musiklokalerna. Förhoppningsvis estetisk musik till hösten alltså!
När jag inte funderar över tiden efter gymnasiet är jag hundra procent säker, men vad kommer det bli av mig med en sådan "slapp" och inte så värst pluggaktig linje?
Har funderat nog på det här och ville egentligen inte ta upp det igen... Hursomhelst, dagen har hittills varit otroligt bra, trivs redan!
Ska spruta på lite parfym och sedan bege mig iväg på god kalasmiddag och sedan en träff med bästa teatern!
Ha det så bra alla ni fina! Kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0