Vardagsbestyr

Hej hej!
Har haft fullt upp och dagarna går i en hiskelig fart.... Ska inviga helgen med en lång runda vid vattnet, tar med mig kameran med det nya objektivet! Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om det senare, ja, om ni vill se förstås!
Värmen är så underbar, idag har jag bara gått i min vida, älskade kjol och shortsen har redan invigts.
Sedan Stockholm har jag hundratals bilder att visa er. De kommer förhoppningsvis någon gång under helgen.
Proven går käpprätt åt h****** nu förtiden, men hur är det inte när det snart är sommarlov? Gud, nu när stressen kommer vill jag inte hellre än att försvinna för ett tag. Mina promenader är egentligen komma-bort-från-det-man-måste-göra-rundor.
Jaja, ha det så bra alla ni! Kramar ♥


Amelia agerade fotograf ute på prärien häromdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0