Rosdofter

Bläddrade igenom mitt arkiv för november månad 2011. Där spekulerar jag hela tiden med mig själv om skolan, vad jag skulle välja. Nu har jag gjort mitt val och allting ser så annorlunda ut. Ebba och jag pratar ofta om det, hur snabbt det gått. Ikväll har jag varit hos min pappa, vi pratade om världen, hur mycket som finns därute och han berättade om alla sina resor medan vi åt kladdkaka. Det var en mycket fin kväll (vill passa på att gratta honom på hans dag!) och tyvärr måste den avslutas på ett mindre bra sätt. En intensiv skolvecka väntar så jag laddar upp med att få en del av läxorna avklarade. Kramar till er!

(här kommer ännu fler bilder på min oas och på min nya tröja tillsammans med den fina fina väskan)

Kommentarer
Postat av: liisa

Vad går du för program nu då? :D

Svar: Jag går estetisk musik! ;)
Maya Göransson

2012-11-14 @ 17:14:13
URL: http://hezti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0