Så sjöng vi hela rundan också

Idag har vi ännu en sovmorgon. Jag klagar inte, börjar inte förrän kvart i ett idag och har bara en lektion. Ikväll ska jag äntligen träffa mina teatervänner. Det var längesedan vi sågs alla nu. 
Nu är det så himla himla fint ute. Färgerna är så fantastiska och så fascinerad som jag jämt blir av naturen kan jag ibland under mina promenader bara stanna till och titta. Önska att jag hade kameran med mig. Här kommer lite bilder från en gång jag faktiskt hade både kamera och lillasyter med mig och Axel ute i skogen. 
Ha en fin dag 


Kommentarer
Postat av: Klara

Åh, så mysig lövbilden är!

2012-10-25 @ 18:31:57
URL: http://klaragenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0