Höstkänslor från tvåtusenelva

Ännu en trött kväll... Letar efter några fina kläder att ha på mig i höst, men jag har ingen som helst inspiration... Eller i höst, det är ju faktiskt höst nu. Första september. Mammas födelsedag. Det är något speciellt när hösten kommer. De färgade träden, något som jag som flitig besökare i skogen uppskattar enormt. Allt stickat- halsdukar och tröjor och strumpbyxor. Tända ljus och den varma filten i soffan, där mamma och jag sitter hela kvällarna och följer 80-talsserier. Så härlig den här årstiden är ändå. 
Det känns som igår. Vad tiden går snabbt alltså.


På kanelbullensdag hade vi en fotorunda. Annie hade världens mysigaste halsduk på sig den dagen.

I samma mapp fanns även en fin bild på de båda två. 

I någon annan var det jag i höstkläder.

Och Lisa i min älskade halsduk.
Axel i skogen.
Jag skrattar på en bänk. Ännu en fotorunda. Ebba har tagit bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0