Instagram vecka

Förra veckans instagram. Började måndagen med en varm kopp te i min gamla mumin kopp. Väl i skolan hade vi estetisk kommunikation. Hade på mig min nya klänning och gick sedan en lång promenad med Clara och Courtney på lektionen, i skolsyfte alltså. 



Sen var det tyst ett par dagar, tills jag mötte upp Anna och Emma efter skolan för en efterlängtad kladdkaksfika!


På fredagen var det kallt och rått, tog på mig raggsockar och somnade sen i mormors soffa... Hahaha. Det är var jag gör under mina fredagskvällar, filmkväll slutar i sovkväll...



Sovkvällar blev det gott om den helgen. "Gänget", Ebba, Annie och jag, sov över hos Ebba. Så mysigt och så skrattigt och så pratigt. Älskar de stunderna alltså. Vi köpte mängder av frukt och gjorde en fruktsallad som var godare än det ser ut...

Och så pannkaksfrukost dagen efter!


Senare den kvällen åkte vi på kalas hos Mollan, vår lilla kusin som blev hela åtta år!



 Så mycket mer fick jag inte ihop, men uppdatering kommer! Nu ska vi ha konferens om terminen.. Haha. Ha en fortsatt bra dag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0