Onsdag med musik

Det är min tidigaste dag idag. Vi kom hem med tre-tåget och sedan dess har jag gått en välbehövlig runda med Axel. Visst är det härligt att komma ut, men det känns så fruktansvärt tomt utan Ebba... Nu tänkte jag byta foton i ramarna, öva lite på sångläxorna tills imorgon och sedan se film. Åh. Vet ni? I November kommer Downton Abbey tillbaka. Kan knappt bärga mig!
Och förresten så är vi lediga på fredag. Hur härligt är inte det? Ska se till att göra något bra utav den dagen, för på lördag ska jag ut i mitt lilla arbetsliv ett par timmar, men det är fullt tillräckligt för att uppskatta lediga dagar....  


Hittade en gammal Sound of Music lp i förrgår, det är inte musiken från filmen, men fint att lyssna på ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0