Vi sjöng Rövarsången

Min älskling hackar. Åh... Efter en liten justering så gick det, en liten stund, sen började skiten igen. 
Men jag orkar inte med mer meck idag, utan nu ska jag strax avnjuta en god middag och sedan krypa upp i fåtöljen. Just nu finns det inget bättre än det och kanske ska jag lyxa tilll det med ett par skedar kladdkakssmet ikväll. Det var längesedan nu. 
Förövrigt träffade jag Ebba idag. Vi hann prata på tåget och sedan under en snabb fika (tog kokos-kaka med kladdkaksbotten om ni är intresserade). Efter den korta visiten på Ritz valde jag mina favorit stigar i skogen med Axel. Det var lite kallt i luften men solen sken så det var bara så underbart, som hösten har en förmåga att vara ibland.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0