Boulder to Birmingham

Klockan 6 tog Anna, Emmy, Simon och jag tåget till Karlshamn. Vi skulle se en teater, De meningslösa, på lokstallarna. Jag skrattade i alla fall konstant under en timmes tid. Så ljuvlig pjäs, en lättsam och humoristisk som kontrast till de mer djupa och tänkvärda som jag sett mest utav. 
Därefter satte vi kos mot McDonalds och hade det skrattigt och pratigt en stund till. Som avslutning sprang vi hela den långa biten mot stationen i princip... Men vilken fin dag jag har haft och det är helt å hållet tack vare dessa fina människor.
Ta hand om er! Kramar!

Anna visade upp sitt senaste fynd!
Och där kom Emmy mötandes oxå!
Vi fick gå över järnvägar.
Och det blir lätt svajigt och så. 
Det är något visst med denna miljön alltså...
Min fina och jag 
Vi satt och diskuterade bloggar och musik och skrattade över mycket hela tiden.
Till slut, efter att vi pushat på varandra och oss själva, hann vi i alla fall till tåget. 

Kommentarer
Postat av: annaaaaa

haha men åh så söt <3

2013-04-22 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0